3-1!

Pust. Nervpirrande in i det sista. Eller i allafall en nervpirrande sista. Quarter alltså. Boston låg under med 20 poäng i princip i tre perioder och vinner med 96-91. Nu leder de med 3-1 i matcher och har möjlighet att avgöra på måndag morgon.

Jag fick inget sällskap denna morgon som jag hade hoppats på, Maken var hemma hos sig och ingen annan gjorde anspråk på en plats i soffan.

Jag stoppar inte under stolen med att jag verkligen hoppas på att Boston Celtics får vinna denna finalserie och ta sin sjuttonde NBA-titel. Numera ser "The Big Three" ut så här:

I vanliga fall har de inte linnena bak och fram och inte heller varandras linnen (Allen, Garnett och Pierce, i den ordningen).

Och när det senast begav sig (1986) var de dessa spelare som höll i taktpinnen:

Bird, Parish och McHale.

Måndag morgon, klockan 03.00. Någon mer än Maken som vill titta?

Nu måste jag åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag blir ju avundsjuk! Jag har nämligen ingen rätt TV-kanal. Suck. Mamma o pappa har inte heller, inte J, inte L. Men chefen har. Undra om jag kan övertyga honom om att jag får låna en nyckel till hans lägenhet när han ändå är bortrest? :-)

2008-06-13 @ 07:41:38
URL: http://ewas.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0