Boken har hittat hem!

image682
Häpp!

Och tydligen var jag inte så fel ute när jag misstänkte Elitidrottskvinnan! Det var ju nu inte alls hon, utan hennes tvillingbror Fåfängaren!

Gudmodern misstänkte genast sina två syskon och löste snabbt problemet. Elitidrottskvinnan erkände dock i en kommentar att hon har en massa andra böcker som tillhör mig, och för att vara på den säkra sidan ska jag nog se till att få dem ner från garderoben och in i min bokhylla!

Gudmodern kräver nu pris. Dock framgick det tydligt att pris bara utlovades till ett annat exemplar än mitt eget, så tävligen pågår fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Soha

hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2008-04-13 @ 15:19:10
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0