Inbyggd digitalkamera önskas!

Jag blir så trött på mig själv. Jag har en fin digitalkamera hemma. HEMMA. Vad gör den för nytta där? Samlar damm? Den borde sitta innanför pannbenet på mig så jag kan föreviga alla tokroliga saker jag är med om.

Hade inte varit så dumt att ha en bild på mig själv på gårdagens träning, då jag påstods spela för Kamerun/Kenya/hela Afrika. Jag hade knallgröna WCT-byxor med vita ränder och knappar i sidorna och min Malaco Queen-tröja på mig.
image444
Muskelkvinnan gjorde något påhopp om att det såg ut som en gammal Alvik-tröja, men Nenetten hade stenkoll, påstod sig även själv äga en. Räknar med att den snart är avdammad och med till träningen!

(För er som inte var med när det begavs sig, så kallades ungdoms-SM och junior-SM för Malaco Cup i min ungdom och som omgångens bästa spelare fick man antingen en Malaco Queen eller en Malaco King-tröja.)

Hade inte heller varit dumt att kunna ta en bild när Ringklockan försökte passa bollen stenhårt rakt genom Köksans mage. Eller när Muskelkvinnan satte en screen på Köksan som tokskrämd och flög upp i luften, hoppandes fram och tillbaka.

Eller när jag spinner in i 3-sekundersområdet, får bollen men kan inte skjuta som vanligt eftersom det är en försvarares hand på min vänstra sida. Vad gör jag? Jo, skjuter med HÖGER hand istället. Sånt sysslade bara P. Ahlström med på 80-talet, eller hur Beckis?

Hade också varit underbart att ha en bild på den vettskrämda 60+ tant som kom runt hörnet vid omklädningsskåpet på badhuset i morse, just som jag låg på rygg och stretchade baksidan lår/rygg. Kunde ju tänkt efter INNAN jag la mig på golvet i en knut på mig själv i bara bh och trosor.

För övrigt en trevlig träning igår, mer strukturerat spel och vi gjorde inte fel flera gånger i rad utan bara en gång varannan gång knappt. Ser fram emot onsdag!

-2,5 kilo.

Kommentarer
Postat av: Beckis

mmm P.Ahlström/VBK/Michael Jordan några gånger .... en fin samling "legender" där.


2007-03-20 @ 10:50:11
Postat av: Bell

Alltid trevligt att läsa träningsrapporter. Kommer inte ihåg så mkt av träningen igår, då 80% av min hjärna & kropp sov, tur att VBK:s rapporter finns. Låter som om det var rätt nice, förutom på de stackars magmusklerna jag nästan hade sönder..Ses på onsdag!!

2007-03-20 @ 11:07:28
Postat av: Kicki

Beckis: Skillnaden är bara att Ahlström och Jordan behärskade den färdigheten!

Bell: Ska försöka komma ihåg kameran till på onsdag. Kanske kan vi föreviga mer saker som du sover bort.

2007-03-20 @ 11:40:14
Postat av: Pierre

Jag tycker att båten är det stora momentet..

Tvättning och urränsning i sittbrunnar osv men hoppas på värme snart så man kommer igång.

2007-03-22 @ 10:42:17
URL: http://Zalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0