Bruce Willis har förföljt mig i flera veckor

I flera veckor har jag haft ögonen på mig, var jag än varit.

image573image573image573image573image573

På stan, i bilen, på tågstationen, till och med på cykelturer, har han förföljt mig.

Jaja. Jag vet att det låter konstigt men det är faktiskt sant! Ungefär. Så här har han sett ut, överallt där han dykt upp för att spionera på mig:
image574

För er som nu är oinvigda, så är Bruce en av min stora favoriter. Han blev min favorit redan för tjugo år sedan, 1987, då såg han ut så här:
image575
Då spelade han tillsammans med Cybill Shepherd i tv-serien "Par i brott", som jag fortfarande gärna ser när den går i repris på 4+.

I torsdags hade jag fått nog! Nu skulle jag allt se till att få reda på varför Bruce varit så smutsig när han förföljt mig och varför han har haft ett sår på kinden. Sagt och gjort, tog med mig Muskelkvinnan 8som här bloggar "Jag är Bruce Willis") och Big Smile på bio. '

Jag säger bara "WOW"! Inte nu bara för att Bruce är Bruce och alltid kommer vara Bruce, men filmen var ritkigt bra tycker jag. Tänkvärd med dataintrång och generationsskillnader mellan Bruce och Justin.

Den stora frågan för mig var hela filmen, var har Justin varit med tidigare?
image576

Och det var ju lätt att ta reda på när jag väl kommit hem till min kära dator. I tv-serien "Ed" såklart!
image577

Nu var det bara en liten parentes. Tillbaka till Bruce.

Frågan är nu, är han snyggare med hår eller utan?
image578image579

Snyggare ren eller smutsig?
image580image581

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Jag tycker att han är snyggast smutsig, hår eller ej spelar ingen roll.
Vet du förresten att han och frk Shepard var jätteovänner under alla detektivår?

2007-07-07 @ 10:34:13
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Muskelkvinnan: Håller med dig, en smutsig Bruce är bättre än en ren Bruce.
Hade ingen aning om att de var ovänner? Påstår du att han gjorde det bara för pengarna?? =)

2007-07-07 @ 20:17:14
Postat av: Anna

En smutsig Bruce, med en gnutta hår är det bästa alternativet! :P
Vilken underbar blogg förresten!

2007-08-12 @ 03:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0