Knott-träning nummer 2

Idag fick jag ha knott-träningen själv eftersom Muskelkvinnan fött barn nummer 6. Eller var det foten hon stukat?

Sju spelare anslöt: Fyra 5-åringar, två 4-åringar och en 3-åring. Fruktansvärt söta allihopa.

Det första vi pratade om var vad man INTE får göra (med en basketboll):

- Man för inte sitta på basketbollen
- Man får inte heller sparka på basketbollen
- Man får inte heller knuffa omkull varandra hårt
- Man får absolut inte spruta olja på varandra i ansiktet eller ögonen för då måste man gå och tvätta sig.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Det damp ned ett spännande brev hos mig häromdan!!! Tack så mycket!

2007-01-28 @ 20:10:40
URL: http://www.passagen.se/julietteisback
Postat av: Kicki

Tycker du också att det är spännande när fordonsskatten kommer? Trodde jag var ensam...

2007-01-29 @ 06:40:09
Postat av: Ewa

Olja? Varför får man inte spruta olja på varandra just i ansiktet eller ögonen? Går det bra om man sprutar olja på armarna? Och vad är det för olja som ni har på basketträningarna?

2007-01-29 @ 20:47:26
URL: http://ewas.blogsome.com
Postat av: Kicki

Ewa: Jag vet inte. De två första sakerna kom från mig, knuffas från en treåring och oljan från en energisk femåring. Basketträningar är väldigt o-oljiga. Iallafall än så länge.

2007-01-30 @ 07:51:30
Postat av: Ica

Varför får man inte sparka på bollarna? Bollar ska väl sparkas på? och sittas på så de får en härlig äggform.

2007-01-30 @ 13:33:17
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ica: Du har mycket att lära. Kanske ska vi fixa en praktikplats hos damer B?

2007-01-31 @ 08:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0