Schäfrar på grönbete

Idag är våra schäfrar väldans aktiva. Stor-Schäfern jobbar just i detta nu som VBK, alltså mig, för att jag skulle få min rast och kunna blogga. Lill-Schäfern gjorde nyss en bakåtkullerbytta bakom min rygg samtidigt som hon körde papper i papperstuggaren. Sedan sitter hon och svär åt sin dator och att någon har skrivit fel uppgifter i hennes kalender (den som bara hon skriver i). Det är inte första gången heller.

Annars är det väldans lungt på jobbet. Inga är här och alla är borta titt som tätt. Lohmanders-Kajsa jobbar en dag varannan vecka ungefär. Lika ofta som jag och Knyppelfröken jobbar tillsammans.

Har förresten fått heltid till och med påsklovet. Så nu är det bara att hålla i hatten på jobbet ett par veckor till.

Dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lohmander-Kajsa är en effektiv gammal dam!!

2007-02-09 @ 13:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0