Jag vann! (Uppdat. igen)

Jag vann! Jag vann!! Jag vann!!!

Vad var tävlingen? Jo, att ha sett mest basket hittills under turneringen av alla personal på resultatservice. Jag har sett minst 1,5 minuter av Uppsalas pojkar 91:s uppvärmning. Rosen har sett noll och Hacker likaså. Det är nu 29 timmar sedan turneringen startade och två av hallarna ligger 23 meter bort i samma byggnad.

Uppdatering.

Alla sköter sig så bra ute i hallarna och fastän Rosen lämnat oss för kvällens bravader, så hinner man med mycket framför datorn. Har just uppdaterat mig på NBA och Chicago Bulls och dess spelare. De möter Miami Heat i första slutspelsmatchen idag. Har också hunnit med att läsa igenom alla spelare i NBA och detaljerat mig på vissa. Känns skönt att Grant Hill och Jason Kidd fortfarande spelar. Annars är det lite väl mycket "ungtuppar" som springer runt. Kan bero på att jag senast höll mig uppdaterad för åtta år sedan. Får se om jag fräschar upp mina basketkunskaper om vad som händer på andra sidan Atlanten nu i vår.

Uppdatering igen.

Vi har haft en match som spelades 19.15 som slutade 19-30. Det tyckte vi var lite roligt. Nu ringde Snus-Per in resultatet 19-45 på en match som startade 19.45. Jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

19-30! 19-45! Jag ler så brutalt att övertänderna liksom hänger på tork!

2007-04-21 @ 22:50:51
URL: http://www.lotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0