Till salu!

Tre kollegor säljes till lägst bjudande!

- Asgarvet: Helt obesiktigad, med ett antal missljud från olika håll. Skrattar i tid och otid och har svårt med kommunikationen. Hotar med att tappa 11 kilo och köpa en färja.

- Moppetanten: Humorlös moppediggare som gillar att rida på Bossar. Skiljer inte på gädda och gös och har språkliga skrift-problem.

- Spikskon: Hundhysterika som extraknäcker på kopieringen. Har två små hål i sina innetofflor. Lite rostig.

Alla har med god marginal paserat bäst-före-datum.

Kommentarer
Postat av: Oskyldig

Nu känns det som om det börjar bli fullt krig!!!!!
Anklaga oss för en massa konstiga saker som vi inte har en aning om.
Taskmört!½!!
Men vill du ha krig så.....
Hämnden är nära

2006-09-28 @ 13:57:07
Postat av: Kicki

Tofflorna är borta ja.

2006-09-28 @ 16:06:14
Postat av: Kicki

Å krig förresten. Ena dagen får jag väskan fylld med äpplen, dagen efter får ni äppelpaj. Nästa gång är min bil nedfjädrad, dagen efter får ni en tokfin kyckling. Idag säljs min bil utan att jag vet nått.

Undrar vem som anstiftar till krig...

2006-09-28 @ 16:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0