Träningsrapport med XXI

Gårdagens träning gick helt okej, trots att jag nog aldrig känt mig så otränad. Inte ens i juni då jag vägde 14 kilo mer än nu. Kanske gjorde två timmars islandshästridning på eftermiddagen sitt (rapport kommer senare) eller så kändes kroppen helt slut eftersom jag verkligen FÖRSÖKTE springa fast jag inte orkade. Det gjorde jag däremot inte i juni.

Nu till skorna. De fungerade och gick spela basket i utmärkt. Stabila och sköna och liksom lite moderna också tror jag. Min modernitetsnivå övrigt i livet är väldans låg, kan tänka mig att senast jag var modern var 1991 med mina Air Jordan VI. Om Gudmodern lite oftade hade tillgång till internet kunde hon gärna få påminna mig om när jag senast var modern. Nu eftersträvar jag i och för sig inte att vara modern, snarare praktisk, vilket jag tror jag lyckas med 99% av gångerna.

Hur som helst så var det kul att träna, missade skott, missade hela korgen, petade bollar utanför sidlinjen tillsammans med Köksan och snorade en massa. Men det var kul ändå. Borde träna oftare, blir onsdag och förhoppningsvis minst en gång till veckan. Kanske borde jag gå och simma någon dag?

För övrigt upphör jag aldrig att förvånas av hur mycket basketspelare som gömt sig i Lilla O.

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

En variant:
För övrigt upphör jag aldrig att förvånas av hur LITE basketspelare som gömt sig i Muskelkvinnan.

2006-10-31 @ 08:59:52
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Muskelkvinnan

Och förresten är du dumkritisk över din egen insats. JAG var mycket nöjd med ditt springande och bufflande och dirigerande. Tycker dock att Pojkvännen din skulle ha börjat dirigera oss och hotat med armhävningar när vi slängde bollarna över sidlinjerna.

2006-10-31 @ 09:01:59
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Översättarhelena

Men vilken dämpkudde tog du? Air Sole pod eller Zoom Air pod?

2006-10-31 @ 10:33:47
URL: http://oversattarbloggen.blogspot.com
Postat av: jag

Var är reportaget om hästarna?

2006-10-31 @ 10:47:57
Postat av: Kicki

Muskelkvinnan: Så mycket mer basketspelare som du är nu jämfört med för fem år sedan när jag tränade första gången, är otroligt. Sen om det fanns inom dig eller om det verkligen GÅR lära gamla hundar sitta, låter vi vara osagt. Å Pojkvännen gillar inte att hotas, han gillar dock den udnerhållning som vi bjuder på.

Översättarhelena: Har inte hittat någon märkning på dämpkuddarna. Körde med dem som var monterade och det gick bra. Ska byta till morgondagens träning och se om jag känner någon skillnad.

2006-10-31 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0