1,5 miljoner utan ränta

Nån som kan låna ut? Har nu hittat ett hus. Igen. Ligger visserligen i helt fel stadsdel och väldigt långt från Mälaren men det är tokfint och ligger egentligen helt okej. Det stora felet med huset är dock att de kostar minst 1,5 miljoner. Har redan ritat om övervåningen så det blir de fyra sovrum som behövs till min familj. Nedervåningen har två matrum och två ingångar som ska ritas om också. En altan ska byggas och köket måste bli lite öppnare.

Så alla som nu läser detta och känner att de kan avvara 1,5 miljoner (iallafall i ett par år framöver tills jag har fast jobb och tjänar bra så jag kan låna på banken), tveka inte att höra av er!

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Men människa, tala om var det ligger, ge oss en länk, viiiiisa!

2006-10-17 @ 13:18:18
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Mirjam

Du är ju galet rolig...skissa på ett hus som du inte ska ha..eller ska du?

2006-10-17 @ 16:29:40
URL: http://www.miaderia.sprayblog.se
Postat av: Kicki

Mirjam: Lånar du mig 1,5 miljoner ska jag självklart ha huset!

Muskelkvinnan: Gå på Hemnet eller Bovision, gult hus i Slagsta för drygt 1,5 mille.

2006-10-17 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0