Ännu ett brillo på jobbet

Samligen glasögonprydda kollegor har nu utökats, Lohmanders-Kajsa har nu även hon glasögon på näsan. Detta var en helt ny upplevelse, precis som det var för mig. Så här sa Kajsa nu på morgonen:

- Jag såg ju till och med hastighetsmätaren när jag körde hit, så jag fick lätta på foten. Bensinförbrukningen kan jag nu också ha lite koll på, men framför allt så jag ju framåt!

Ett stort tack till Lohmander-Kajsas optiker som nu sett till att vi har en bildrulle mindre på vägarna!

Har idag vikarierat som Spikskon, som i sin tur vikarierade för Anännanäs som hade lucia-träning med mina elever. Spikskon har ett ansvarsfullt arbete, jag fick bära runt på ett papper till exempel. Klart kvalificerad för det uppdraget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0