SEMESTER!

Jag har nu semester! Eller den börjar ju egentligen på måndag men jag räknar från nu, då blir det ett par dagar extra.

Detta är första gången i mitt 29-åriga liv jag har betald semester. Har ju tagit en dag nångån här och där, men jag har aldrig haft betald sommarsemester eller julsemester eller nått alls. Antingen har jag varit arbetslös eller haft anställning men inte under sommarmånaderna och ingen semester betald. Känns superskönt måste jag säga.

Knyppelfröken: Jag känner som du. En blick säger mer än tusen ord typ.

Kommentarer
Postat av: Knyppelfröken

Jag är säker på att du inte kommer att misslyckas med att göra din första betalda semester till en välförtjänt vecka fylld av måbrasaker.
Kanske ett norrländskt drag att se ord som överflödiga...

2006-05-13 @ 10:22:03
Postat av: Kicki

Att åka norrut är en måbrasak i sig...

I vissa fall, som igår, var ord överflödiga iallafall.

2006-05-13 @ 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0