Träningsrapport nummer 5

Träningen avlöpte utan stora sensationer för min del. Hämmad av min tumme, både fysiskt och mentalt, sköt jag som en kratta. Trots att skotten innan träningen hade en tendens att oftare gå i än ur. Dock orkar jag springa mer än förr och jag slajdade mer denna träning än någon innan. Vilket kanske inte säger så mycket, men det är ett steg i rätt riktning.

Två nygamla stjärnor dök upp på träningen. Först ut var Snus-Per, som trots sin långa frånvaro från aktivt spel, gjorde succé! På slutet ökade han och spottade i den ena trean efter den andra. Fenan dök också upp och efter många om och men, lånade han ett träningslinne av mig och hoppade in i det vita laget. Dock rekomenderas riktiga shorts till nästa träning!
Båda dessa karlar visade igår att det sitter i ryggmärgen. Iallafall allt som har med boll och spelsinne att göra. Till konditionen finns mer att önska. Även för mig.

Elitidrottskvinnan gjorde en riktigt bra träning, hon är  god form för att köra igång säsongen på tisdag. Hon brejkade tillsammans med Bagarsonen så det stod härliga till.

Har nog löst barnvakt så jag kan träna nästa vecka också.

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Bagarsonen! Utmärkt namnval!

2006-07-28 @ 21:05:50
URL: http://www.lotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0