Träning med tejpad tumme. Nr 5.

Ikväll är det dags för basketträning nummer fem i ordningen sedan jag började mitt nya liv. Förutsättningarna idag är lite annorlunda än tidigare:
 
- Jag är sju kilo lättare än jag var två veckor innan träning nummer 1
 
- Vänster tumme är ond och måste tejpas, antingen av just nu golfspelande pojkvän om han kommer dit i tid, eller av Biggo, orsaken till mitt lidande

- Ny spelare värvad: Elitidrottskvinnan. Som just nu ligger och sover halvnaken på min balkong där det är 39 grader varmt.

Vattenflaska? Ja. I bilen en tom 50 cl Cola Light-flaska om ingen norpat den. Annars får jag göra en utryckning till pojkvännens bil och återta mina andra flaskor som har varit på golfrunda med grabbarna idag.

Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Och jag kan intyga att de sju kilo märks! Du spriiinger som en hind över öppna fält!

2006-07-26 @ 22:50:46
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Muskelkvinnan

De sju kiloNA skulle jag säga. Nu väntar jag på en rapport ... om de två svettiga männen med hår på bringan. Vilka namn kommer de månne att få?

2006-07-26 @ 22:51:51
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Rapporten är avlagd och jag tackar för komplimangen trots att jag inte vet vad en hind är.

2006-07-27 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0