Fort var det gjort!

Oj vad denna sommar sprungit iväg! En veckas semester kvar och Filip är på intågande om en timme och en kvart.

Fast jag har absolut ingen ångest för att börja jobba eller att hösten kommer eller att det snart är jul, tvärtom, jag har hunnit med det jag har velat denna sommar och haft det tokbra. Ett axplock utan inbördes rangordning eller tidsföljd:

- Semester i 17 dagar i norr tillsammans med Filip
- Många dagar med mina föräldrar och systerdöttrar
- Fiskat en hel massa, både i norr och här nere. Min första gös väntar dock på sig, fästmannen har bärgat tre
- Tränat och tappat vikt
- Förlovat mig
- Återfått basketglädjen på planen
- Läst en massa
- Solat en hel dag på stranden med Sport-Mirre
- Äntligen fått flygfotot från Petiknäs till min vägg (har fått lirka massa med min svåger som också ville ha fotot)
-  Ätit gott med vänner
- Varit ute en hel gång på galej, då med delar av Finska Maffian
- Sovit
- Inlett mitt försök med att få Elitidrottsmannen till en ort närmare mig

Hmm. Finns säkert en massa mer som jag nu glömt. JEANS! Jag har ju hittat ett par jeans.

Ikväll ska jag hem till Snus-Per, för att (eventuellt) hjälpa till att planera en kommande 50-åring. På plats ska även Muskelkvinnan, Bagaren och Biggo vara. Biggo UTAN boll. Filip ska med också och röja.

Jag måste nu boka biljetter till den dramatiserade stadsvandringen.


Kommentarer
Postat av: Muskelkvinnan

Fästman! Förlovat sig? Men! Och grattisgrattis! Har du ring på ringfingret och inte tummen nurå? WOW!

(Jag förlovade mig senast 1986.)

2006-07-31 @ 09:23:29
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Tack tack. Har dock kvar tumringen på tummen och har fått en finring till ringfingret.

2006-07-31 @ 11:57:07
Postat av: Hästtanten

Gratulerar!!!!
Ser fram mot bröllop snart då!!!
(Jag har ALDRIG varit förlovad)

2006-08-04 @ 09:21:02
Postat av: Beckis

Hmm har faktiskt varit förlovad en gång ..... det glämmer vi snabbt .... aldrig mer .... hahaha hoppas din går bättre än min gick ....


tror det kan gå få en person lite närmare e-tuna än du tror .....

2006-08-05 @ 00:37:48
Postat av: Kicki

Vi har redan glömt.

Du kommer väl inte närmare Eskilstuna bara för att jag förlovat mig heller...?

2006-08-05 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0