Möbler emottages gratis

23223-19            

Detta behöver jag:

- En fotpall. Måste inte alls vara i tigertyg som ovan men ska fungera att ha fötterna på när man sitter i min farmors gamla fåtölj. Dock gärna buntad.

- Ja. Det är en tv-bänk från ett känt möbelföretag, men jag ska ha den bredvid min tv och ha mina baskettidningar under (bland annat). Går självklart att köpa på möbelföretaget men jag ska hitta på loppis eller i nåns källare.

- Det sista är min nya stereobänk. Ett vanligt dokumentskåp utan luckor egentligen. Vill ha den i det utförandet som jag ritade (måtten är påhittade), men hittar inte nån alls på nätet.

Sen behöver jag tips på hur jag ska förvara alla mina spel till mina tv-spel. Just nu en salig röra. Tips emottages! Så här ser röran ut:



Någon typ av litet hyllsystem till höger kanske...

Kommentarer
Postat av: Baloo

Jag har här uppe i lule en tv-bänk som jag inte vill ha! den är för stor!

2006-01-20 @ 18:33:18
Postat av: Kicki

Ser den rätt ut då?

2006-01-20 @ 18:39:52
Postat av: Baloo

Från jysk, med två glas dörrar och tre lådor i mitten. Ser lite "knös" ut.. (norrländksa (",) )

2006-01-20 @ 18:41:51
Postat av: Kicki

"Knös" är inte norrländska. Kanske lulemål på sin höjd.

2006-01-20 @ 20:07:03
Postat av: Baloo

Okej, men du vet vad det betyder då? =)

2006-01-21 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0