Mitt kungarike för en häst!

Har i och för sig inget kungarike att erbjuda och nån häst vill jag inte ha, däremot letar jag med ljus och lykta efter Mario Bros till Nintendo 8 bit (inte att förväxla med Super Mario Bros).
23223-16

I övrigt inte så mycket som händer, har invigt tvättstugan. Betyg: @@@@@. Riktigt bra. Industrimaskiner och tumlare. Klarade lätt 4 maskiner och tumling på tre timmar. Ett plus i kanten till mig själv också eftersom jag vikt allt det tumlade och lagt i garderoberna redan, istället för att låta det ligga i tvättkorgen ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: beckis

Hmm om det får ligga i tvättkorgen tillräckligt länge visst brukar det vika sig själv och hamna i garderober?

Eller blir det så att man får använda skrynkliga (iofs rena) kläder och tvätta dom igen och hoppas dom viker sig nästa gång.

2006-01-20 @ 11:13:31
Postat av: Baloo

Det är inte illa, bra gjort av dig! Jag vek min tvätt igår som jag tvättade i måndags! Det är väl godkänt va?

2006-01-20 @ 11:16:15
URL: http://baloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0