Vad får man skriva om och inte?

Protesterna haglade efter mitt förra inlägg. Miaderia var inte alls nöjd.

Frågan är då, vad ska man skriva om för att fånga alla läsare? Jag kan skriva om resan till Jönköping igår i snörusket eller om mina nya spis eller om mitt tvättmaskin som snart ska vara inkopplad. Eller kanske är det intressantare att läsa om mina stök med damarrangemanget där personalen faller som furor.

Eller om min längtan till 9 mars eller bara om levergrytan jag tänkt laga till middag?

Eller så skriver jag om det jag vill. Även om det inte passar alla. Snart Mirre ska du se att du sitter på govlet hemma hos mig och blir förargad över monster och motståndare och ankor som är svårträffade med min nya Zapper från 1985.

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

INTE LEVERGRYTA! Skriv om vad du vill, men INTE LEVERGRYTA!

2006-02-23 @ 15:05:50
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Miaderia

Skulle inte tro det....fast....jag är ju fast i sportträsket numera så vem vet?!

2006-02-24 @ 12:28:30
Postat av: Kicki

Grytan blev faktiskt väldigt god. Ingen klagade. Får se hur det blir med potatissoppan ikväll. Ekonomimat är det som gäller. Imorgon blir det 14 pitabröd med broccoli och fiskpinnar.

2006-02-24 @ 17:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0