Underkylt regn och vurpor

På väg till jobbet idag fick jag stanna och skrapa rutan TVÅ gånger för att det var/är underkylt regn som sätter sig som klister på hela bilen. Småregnar gör det alltså fast det är två minusgrader. Vad bjuder arbetsdagen på då? Heldag på isen! Friluftsdag för hela skolan från morgon till efter lunch. Dock är jag promenadansvarig tillsammans med en kollega. Problemet är att jag tokvurpade igår utanför bilen och har fruktansvärt ont i höger rumpa och höger fot. Jag kommer gå saktare än en snigel.

Dags för underställ, polo, träningsoverallsbyxor, fleecetröja, täckbyxor, dunjacka med mera.

Kommentarer
Postat av: Miaderia

Har du flera rumpor?

2006-02-08 @ 09:28:59
URL: http://www.miaderia.sprayblog.se
Postat av: Kicki

Höger och vänster rumpa, höger och vänster näsa och så vidare.

2006-02-08 @ 14:52:59
Postat av: Baloo

Tänkte just desamma. hur många rumpor har du (",)?
Här snöar det o snöar o snöar o snöar... =)

2006-02-08 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0