T-shirts

Jag är t-shirtberoende. Är mäkta stolt över mitt senaste kap, en marinblå tröja med ett 8bit Nintendo mitt på och texten "Classically Trained".

Finns en svart med texten "Don't make me go Zelda on you" som jag vill ha.

En o-Nintendotröja jag just nu suktar efter, hittar man här, "Allt du säger kan bloggas mot dig". Kan det bli bättre? Mina kollegor behöver se den för att inse att man INTE ska gömma skor i frysen, byxor på klädstrecket och jackor i tomma skåp med nyckeln borttejpad i ett annat.

Hämden är ljuv!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kan inte gilla t-shirtar varje dag...Var tog de roliga Kicki-inläggen vägen?? Jag är faktiskt sjuk och behöver lite underhållning..

2006-03-02 @ 11:11:00
URL: http://www.miaderia.sprayblog.se
Postat av: Lisa

vart ifrån har du köpt dina nintendo t-shirtar? finns ju massa sidor ifrån Usa men jag är rädd att det kommer tilkomma tull-avgifter så jag vågar inte riktigt :/

2007-05-02 @ 17:12:37
Postat av: Kicki

Lisa: www.megastore.se finns det en uppsjö.

2007-05-02 @ 18:35:01
URL: http://vbk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0