Tre träningar på samma dag

Tre träningar bevistades igår, dock bara en som jag deltog på. Först en ungdomsträning som var väldigt intressant med 12-åriga baskettjejer. Sedan elitträning med Lillebror, otroligt inspirerande. Tuff, snabb och fysisk träning med en massa vältränade karlar och pojkar som svettades. Kan det bli bättre? Dock efterlyser jag lite mer bara överkroppar....

Min egen träning sedan på kvällen gick bra. Som vanligt var vi tokmånga och det var tokroligt. Lite tufft var det dock för Ricardo som hade locket på hela kvällen. Fick äran att spela mot Kioskar ett antal matcher och, trots att han är massa större och starkare än mig, fick jag honom att tappa fattningen ett par gånger.

Nästa vecka får vi förhoppningsvis två träningar och "ordinarie" damer B kommer igång. Har lite roliga eller kanske bara nyttiga övningar vi skulle kunna köra. Känner också en kille som förhoppningsvis kan tänka sig att kilva in och hjälpa in nån träning.

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Hälsa killen att han får "kilva" in hur många gånger han vill! Hur får vi Ricardo och Kioskar att vara med då?

(Och då misstänker jag att de ordinarie träningarna inte sätter igång förrän nästnästa vecka.)

2006-08-10 @ 15:26:31
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Muskelkvinnan

Äsch, nu skrev jag ju (ovan) under fel namn. Felåt.

2006-08-10 @ 15:26:58
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Ricardo BORDE träna i andra hallen, men jag tror nog att vi kan få behålla båda. Gör det EGENTLIGEN något om de skulle träna med laget? Snus-Per kanske också vill leka nångång, Elittränaren också.

2006-08-10 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0