Med underställ på "abborrkok" i Mälaren

Väckarklockan ringde klockan 5 i morse, på med underställ och fiskebyxor och en timme senare satt vi i båten på väg ut till Grundet. Lite blåsigt men inte en droppe regn otroligt nog. Efter ett tag på Grundet började vattnet koka. Abborrarna hoppade överallt, såg ut som kokande pastavatten. Har aldrig varit med om liknande. Tokhäftigt.

Två abborrar var landade när Pojkvännen släppte av mig vid bryggan så jag kunde åka till jobbet. Själv har han tagit semester två dagar och vände snabbt ut på vattnet igen.

Träningen igår gick bra, tills jag trodde jag var en vessla och försökte steala en boll på golvet, men missade så klart och tog emot mig med tummen. Vänstra tummen. Skitont tyvärr. 17 av 20 straffar.


Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Och i och med att du såg mig och mina straffar, skrämde du mig till 15/20.

Jag är så stolt. Ja, du var duktig du med.

2006-08-24 @ 18:54:17
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Du hade ju 7 av 8 innan jag hade kylt min tumme klart.

2006-08-25 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0