Förmåner på jobbet

De finns de som har firmabil, firmatelefon, firmadator och så vidare, alltså en massa förmåner via sitt arbete. Jag har i två dagar haft förmåner på jobbet också. Förmånen att få jobba med sexåringarna. Hur mysiga som helst! På gymnastien har alla tjejer balettdräkt och "balettskor" och alla killar fotbollskläder. Mest Sveriges landslagsdräkt men idag var Klinsmann med också.

Barnen tyckte att deras Idrottsfröken var SÅÅÅ stor, huvudet kortare än mig.....

Annars går livet sin stilla gång, eller inte stilla, fullt ös, men det går. Ikväll blir det inte någon träning för min del, istället stannar jag hemma och tillbringar nån timme med sonen och legostadsbygget.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Min förmån är att få jobba med tonårskillar,,,om det nu kan vara nån förmån.....lite reducerat lunchpris kanske kan räknas som en förmån...okej då...sommarlovet är kanske lite som en förmån.

2006-08-31 @ 15:41:42
URL: http://miaderia.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0