Ett par blogglösa dagar

Har haft lite dator ett par dagar men är nu åter på jobbet och ska försöka återberätta allt viktigt som hänt sedan sist.

Hmm. Jag har hjälpt till att städa en idrottshall. Tittat på cykel till Filip och bestämt vilken vi ska köpa. Dock behöver han tydligen inte cykelhjälm för han "ska INTE jamla".

Mer? Färjestad tog SM-guld igår. Solna Vikings tar det förhoppningsvis idag med mig på läktaren.

Har inte sett till grannen mer. Fast hade i och för sig inte sett henne innan skärtorsdag heller.

Fyra veckor kvar till resan till paradiset Petiknäs. Isen ligger dock tung där fortfarande...

Ska jobba på småbarnsavdelning nu på morgonen. Alltid lika spännande med tio barn som inte kan prata eller säga vad de vill. Av dessa tio kan jag troligen inget namn. Återkommer med resultat.

Har jag förresten berättat att Skellefteå AIK spelar i Elitserien 2006/07? Premiär borta mot Brynäs läste jag i tidningen i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0