My Winningest Season

Min elittränar karriär är avslutad på topp, idel vinster. I och för sig bara en match men...

Tyngsta veckan på väldigt länge är avklarad, målet med kommande vecka är mer än 4 timmars sömn per natt och middag sju gånger, istället för förra veckans 2-3 timmars sömn och middag två gånger.

Måste skicka ut en fin inbjudan till min födelsedagsfest så fort jag får åtkomst till min puckade adressbok.

Dags att styra upp lite damarrangemang och leka lite med en underbar liten gosse som just anlänt.

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

"My Winningest Season"

Å! En sån bra rubrik har jag inte nånsin kommit på själv. Fan.

2005-09-11 @ 22:54:15
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Är inte ens mitt påhitt. En basketcoach har skrivit en bok med den titteln. Kan ha varit Gary Williams. Men den är bra.

2005-09-12 @ 07:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0