Min önskelista

När jag fyller år önskar jag mig följande:

- Soffa, Ekeskog i beige
- Stationär dator, gärna en värstingdator med alla finesser
- DVD-spelare
- Wok-panna
- Skrivare där man inte måste köpa nya färgpatroner i rött/gult/blått när de är slut fast man bara vill skriva ut i svart
- Tallrikar från IKEA, 365 grader, de beiga tallrikarna med "ringar" i, de små djupa har jag redan men det finns i tre olika storlekar: typ assiett, mattallrik och grymt stor mattallrik.
- Presentkort i på alla roliga affärer typ HM, Duka, IKEA, Verner&Verner, Mique, Clas Ohlson, JC och så vidare.

Med reservation för eventuella ändringar.

Nyss bad jag min rare men sjuke fyraåring att plocka bort alla leksaker från vardagsrummet och fick till svar:
- Sälvklat min älskade gulleplutta!

Oj.

Min mail fungerar inte. Apache Tomcat säger sidan. Låter som att Tom Cruise och Iceman har varit framme och sabbat.

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Din mail funkar inte? Men din blogg! Funkar ju skitbra! Nu ska jag genast köpa en soffa till dig.

2005-09-01 @ 21:43:52
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Min mail var stendöd i ungefär fem timmar. Sen återuppstod den tydligen.

2005-09-02 @ 06:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0