Dagis och livet

Idag ska jag jobba på dagis i två timmar. Ska bli spännande. Sen ska jag få min efterlängtade massage som jag bokade in för snart två månader sedan. Inte dumt att få bli masserad av proffs på arbetstid.

Jag är trött alltid. Skulle behöva ett par extra timmar några dagar framöver så jag hinner med det jag borde hinna med, tex damarrangemanget.

Denna vecka:
Måndag: Jobba 8-17, personalkonferens 18.30-20.30
Tisdag (kortdag!): Jobba 8-16
Onsdag: Joba 07.30-17.15, stängning på fritids
Torsdag: Jobba 8-17, Skolråd 19-21
Fredag: Jobba 9-17.15, stängning på fritids

Jag funderar på att dricka lite vin 17.20 på fredag.

Nu ska jag limma lite på min medleltidsborg innan jag ska iväg till dagis.

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

På fredag kl. 17.20 vill jag dricka vin med dig, men då föreläser jag i Göteborg. Ska vi byta? Ämnet är: språkriktighet i försäkringsbolagsspråk. Tack, bytt är bytt.

2005-09-21 @ 09:00:35
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Kicki

Vill inte byta. Ska försöka kika på kvartsfinal i EM på Viasat på fredag och på lördag se damerna borta mot 08 samt en sväng på stan i huvudstaden.

2005-09-22 @ 07:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0