Rekomendationer och inte

Jag rekomenderar inte urinvägsinfektion. Skulle det ändå vara så att du vill testa fast jag sagt att det inte är nått att ha, se till att ha en Sudoku-bok, penna och sudd med på toaletten. Trevligt sällskap mitt i natten.

Jag rekomenderar Lohmanders färdiga bernaisesås. Vitt lock och genomskinlig burk, finns på både Ica och Konsum. Som på restaurang. Makalös och farlig. Man vill äta hela burken.

Jag rekomenderar inte fyra liter tranbärsjuice och en halv liter koncentrerad citronsaft på samma dag. Magen gillar inte.

Jag rekomenderar Pepsi Max lemonvariant. Ett helt okej substitut för Cola Light Lemon som inte finns mera.

Jag rekomenderar inte att snubbla på en baugette, det gör skitont att ta emot sig med bröstkorgen i en tröskel.

Jag rekomenderar laga mat, jag är hungrig. Fiskpinnar, potatis och stuvad spenat.

Kommentarer
Postat av: Lotten Bergman

Påminde baguetten om en delfin? (Väldigt intern och ojuste kommentar från mig, jag försöker bara vara jätterolig.)

2005-10-05 @ 23:43:37
URL: http://www.lotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0