Vinterdäck

Jag hade vinterdäcken på den dag det var snö! Bytte igår morse till dubbdäck och tre timmar senare började det snöa för att inatt tina bort.

Har köpt en ny bok som jag älskar förresten: "Eskils Tuna vid Näria å" en enkel bok om Eskilstunas historia med 12 kartillustrationer. Skriven av Stefan Pettersson och Mikael Törnkvist. Helt sjukt bra bok. Vill man lära sig om Eskilstunas historia, se staden växa fram och lära sig mer om byggnader som finns och som rivits är denna helt rätt. Finns på Faktoriemuseet till en billig penning.

Reklam kallas det. Ungefär som när jag rekomenderar mina vänner att läsa på www.lotten.se. Också reklam.

Kommentarer
Postat av: Miaderia

Låter trist med hiiistoria...läs istället om min klantiga dag igår...man skulle kunna tro att du varit med för du har ju sån inverkan på mig. Ska skriva nästa rast. Pöss

2005-12-02 @ 09:55:53
URL: http://www.miaderia.sprayblog.se
Postat av: Kicki

Tycker det låter trist med fotboll... =)

2005-12-02 @ 12:10:32
Postat av: Lotten Bergman

Man bugar och tackar och skålar!

2005-12-02 @ 20:41:26
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Gustav " Baloo" Wikström

Sitter här o filosoferar till KENT! som är från eskilstuna! Deras nya EP "the hjärta och smärta" är så sjukt bra! Låten flenparis är enorm, men slår bara inte Dom som försvann! Måste lyssnas på!
Lite"smygreklam"

2005-12-03 @ 01:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0