Shopingtur (hur många "p" ska det egentligen vara?)

Gick som jag tidigare skrivit, en sväng på stan idag. Mest för att kika på kläder till mig själv, men resultatet blev strumpor och kalsoner till sonen istället. Jag insåg att jag inte "kan" handla kläder själv längre!

Hade två eller tre svängar med min gode vän Fåfängaren under senhösten just för inhandling av kläder till mig själv och han är så otroligt bra på hitta saker som blir snygga, passar, som jag gillar och inte ens skulle titta åt i vanliga fall, så varför ska jag leta och leta och leta, när jag helst av allt tar med mig Fåfängaren, som verkligen kan?

På jobbet skryter jag om min "egen" stylist och måste erkänna att jag känner mig lite bortskämd de gånger jag haft med honom på stan. Hade jag pengar skulle jag betala honom för att hjälpa, nu blir betalningen i paltmiddag (jag lovar den kommer snart) eller kanske en öl eller så..

Fåfängaren må vara just det, fåfäng, men otroligt bra på det och en riktigt god vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0