Min basketbokhylla

Har nu hittat, inte så oväntat kanske, två böcker jag verkligen vill ha:

- "From Julius to Jason", handlar om Nets uppgång, fall och uppgång ungefär. Du som inte vet vad "Nets" är, bör läsa på lite. =)

- "My Life" av John Starks, med förord av Spike Lee. (Starks spelade i Knicks med Ewing, även här ska du läsa på om du inte vet). "My Life" av Magic är förresten enriktigt bra bok som står i min bokhylla för utlåning om nån är intresserad...

Länktips:
NBA History

Naismith Memorial Basketball Hall of Fame

Har lite svårt för dagens NBA, för individuellt, för showigt, för mycket pengar och för lite lag, därför är dessa länkar väldigt intressanta.

Boken förresten, Crashing the Borders, är riktigt bra, helt i min smak angående ovanstående tankar kring NBA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0