Jobb, julfest och julklappar

Jag har fått förlängd anställning till juni 2006. Behöver inga fler julklappar. Egentligen. Glömde till och med att tacka schäfern med en kram när jag fick glädjebeskedet.

Hade personalfest i fredags. Uppdukat med långbord bland ångmaskinerna i Faktorimuseet. Vilken miljö. Vilken känsla! Festkoordinatorerna (Jag och Schemaläggaren) har fått otroliga gensvar idag. Fest 12 gånger per år är nu bestämt.

Julklappar. Dessa julklappar. En beställdes via farbrodern i Västerås och skall idag avhämtas. Hur man nu kan falla för sonen påtryckningar efter att han tittat på reklamen på tv.

Julen firas på annan ort, sonen tar jag med mig till norr på annandagen och stannar en vecka.

Kommentarer
Postat av: Miaderia

Grattis Grattis!! Alla i mitt arbetslag jublar!

2005-12-21 @ 10:49:07
URL: http://www.miaderia.sprayblog.se
Postat av: micke

hej!

hur beställer man muggar????

MVH
Mikael

2005-12-21 @ 16:18:10
Postat av: Lotten Bergman

Jag har Filips gamla skor här!

(Och det hör ju inte alls hit. Borde maila istället.)

2005-12-24 @ 20:27:32
URL: http://www.lotten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0